Корпорациите в ЕС приемат устойчиви опаковки

Очаквано време за четене: 3 min
Ferrero Roche
Тъй като потребителското търсене на екологични практики нараства, водещите марки засилват своя ангажимент към устойчивите опаковки. Тази година те правят значителни крачки в използването на материали, вариращи от алуминий и картон до напълно биоразградими вещества. Нека се задълбочим в това как тези компании трансформират своите стратегии за опаковане.

Ferrero

Сладкарският гигант Ferrero отбеляза значителен ръст от 16% от 2018 г. насам. Този растеж обаче е доведе до повишени емисии, като опаковките представляват 12% от обхвата 3 на компанията. Ангажирани да намалят въздействието си върху околната среда, Ferrero въвежда значителни промени. Компанията зад Ferrero Rocher, Tic Tac и Kinder има за цел да направи 90% от техните опаковки годни за многократна употреба, компостиране или рециклиране. Те вече са достигнали 78% процент на мономатериали за техните пластмасови материали и са заменили полистиреновата кутия на Rocher с полипропилен, като по този начин елиминират използването на чиста пластмаса.

Tesco

Tesco, голям супермаркет в Обединеното кралство, си партнира с доставчика WEPA, за да рециклира техните екологични картонени опаковки по уникален начин. Клиентите вече могат да закупят висококачествени тоалетни и кухненски ролки, изработени от картонени кутии. Този изобретателен процес съчетава велпапе от супермаркети и кутии за доставка до дома с други рециклирани материали, използвайки по-малко ресурси в сравнение с конвенционалното производство на хартия. Освен това те въведоха хартиени опаковки за своите продукти за джобни кърпички, като по този начин премахнаха пластмасовите опаковки.

Walkers

Walkers Crisps, известен също като Lays в няколко държави, е превръщайки устойчивостта в приоритет. Те въведоха нови хартиени опаковки за всички групови опаковки, като се стремят да намалят употребата на чиста пластмаса с приблизително 180 тона годишно. Тези нови хартиени торбички могат да се рециклират у дома и скоро ще бъдат налични във всички големи супермаркети след успешен опит в магазините на Tesco. Тази инициатива е част от по-широк план за устойчивост на компанията-майка Pepsico, който има за цел да постигне нулеви нетни емисии до 2040 г. и да елиминира естествената пластмаса на основата на изкопаеми горива в торбичките за хрупкави храни и закуски до 2030 г.

LVMH

LVMH Beauty смущава индустрията за красота и мода с неотдавнашните си планове да премахнат всички пластмасови контейнери от тяхната козметична и разкрасителна гама. Те представят Surlyn, устойчива алтернатива, получена от суровини, включително отпадъчно олио за готвене. Британската модна легенда Стела Маккартни също участва, използвайки компостируема пластмаса на биологична основа, известна като TIPA за своите опаковки. Този материал осигурява практическите предимства на конвенционалната пластмаса, но е изцяло биоразградим.

Lush

Lush възприема устойчивостта, като използва отклонена пластмаса за опаковките на своите продукти. Те използват бутилки, сертифицирани от Prevented Ocean Plastic, събрани в рамките на 50 км от океанско крайбрежие или основен воден път. Очаква се тази инициатива да предотврати замърсяването на нашите океани от над три милиона пластмасови бутилки.

Aldi

Aldi, германски супермаркет, представи първия супермаркет със собствена марка в Обединеното кралство вина в хартиени бутилки. Тези 100% рециклируеми материали помагат на Aldi да намали своя въглероден отпечатък. Новите бутилки са пет пъти по-леки от стъклото, което води до по-ниски въглеродни емисии от транспортирането.

Разгледайте повече устойчиви инициативи

Интересувате се как другите марките модифицират опаковъчните си материали? Разгледайте тази статия за инициативата да направим тръбите Pringles устойчиви.

Нашият ангажимент за екологичност в Tinware Direct

Ние се ангажираме да поддържаме екологичен и отличен бизнес.Научете повече за нашата стратегия за климата сега.

Открийте своята идеална устойчива опаковка

Готови да прегърнете устойчивостта ? Имаме перфектната опаковка, която да отговори на вашите екологични цели. Нашите алуминиеви опаковки са идеални за продукти за красота, включително кремове, восъци и лосиони. Като алтернатива изберете нашите картонени съдове за сухи храни, билки и подправки. Вие сте производител на свещи? Опитайте нашата впечатляваща гама от продукти от ламарина за опаковки за многократна употреба, които никога не излизат от мода.

Може да харесате още Виж всички

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Get ready for the upcoming sales season.

Festive packaging deliveries

Spread Festive Joy and Craft Marketing Magic with Holiday Packaging

Uncover the secrets to exceptional Christmas packaging.

Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor