Метални кутии: най-добрият избор за опаковки за потребителите в ЕС

Очаквано време за четене: 2 min
Heart shaped tin packaging

Кой опаковъчен материал привлича вниманието на потребителите? Ново проучване показва наклон към метални опаковки, особено тенекиена ламарина и алуминий. Разследването, ръководено от Eviosys, разкрива, че 63% от купувачите определят металните опаковки като по-екологично опаковъчно решение, което засенчва преобладаващите пластмасови опаковки.


Досието за 2024 г. допълнително разкрива, че зашеметяващите 90% от европейските предприятия или наливат пари, или проучват устойчиви решения за опаковане.


Какво прави металните опаковки хит сред клиентите?


От призмата на устойчивостта металът поема короната. Забележителните 80% от използвания метал остават в цикъла и е по-малко вероятно да добавят към проблема с депата на континента. Забележителните 94% от потребителите признават, че екологичните предимства на металните опаковки оказват влияние върху избора им при пазаруване. Но устойчивостта е само един аспект на историята.


Металните опаковки също се класират високо по отношение на устойчивостта, като гарантират безопасността на продукта по време на транспортиране и след това. Потребителите често откриват алтернативни приложения за метални опаковки, като металните кутии обикновено се преназначават за съхранение на бижута.


Визуално привлекателни, алуминиевите и тенекиените контейнери са гледка за възпалени очи и със сигурност ще предизвикат интереса на потребителите. Проучванията показват, че стоките, обвити в метални опаковки, се разглеждат като луксозни артикули или такива, които отговарят на по-високи критерии за качество.


Преодоляване на бизнес препятствия


Въпреки очевидните предимства, предприятията се борят с препятствия при преминаването от други видове опаковки като пластмасови контейнери.


За 33% от предприятията разходите са основният препъникамък. Въпреки че металните опаковки са рентабилни, разходите не се ограничават само до контейнерите. Аспекти като обучение на клиенти и маркетингови инициативи допринасят за общите разходи. Други предприятия посочват наличието на материали (14%) и усложненията във веригата за доставки (19%) като решаващи фактори, когато променят своите предпочитания за опаковане.


Въпреки това крачката към устойчивост е безмилостна. Прогнозира се, че 45% от предприятията ще мигрират към 100% рециклируеми опаковки до 2027 г., а до края на следващото десетилетие 90% от фирмите ще приемат тази промяна.


Тази тенденция не е стряскаща, тъй като политиците, еколозите и специалистите по маркетинг са съгласни, че устойчивото опаковане е от жизненоважно значение за постигане на бъдещите въглеродни цели.
Когато става дума за рециклируемост, само два материала предлагат неограничено решение: стъклото и метал. Всички други материали в крайна сметка ще се превърнат в отпадъци.


Нашата изключителна метална опаковка


В Tinware Direct представяме широк набор от метални опаковки в различни размери и дизайн. Нашите алуминиеви кутии, предпочитани за затваряне на козметични продукти като кремове, сапуни и избрани храни, са любими на клиентите.


Алтернативно, нашите тенекиени кутии са предпочитаният избор за широка гама от продукти, от свещи до суха храна, прахове, храна за домашни любимци и много други.
Ние се ангажираме да помагаме на предприятия в всички сектори да влязат в кръговата икономика с наистина устойчиви опаковки. Свържете се с нашия екип днес, за да научите повече.


Може да харесате още Виж всички

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Get ready for the upcoming sales season.

Festive packaging deliveries

Spread Festive Joy and Craft Marketing Magic with Holiday Packaging

Uncover the secrets to exceptional Christmas packaging.

Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor