Метални плочи: Най-добрият избор на опаковка за потребителите в ЕС

Очаквано време за четене: 2 min
Heart shaped tin packaging

Кой опаковъчен материал завладява потребителите? Ново проучване показва, че се предпочитат метални опаковки, по-специално от ламарина и алуминий. Проучването, ръководено от Eviosys, разкрива, че 63% от купувачите определят металните опаковки като по-екологично решение за опаковане, което засенчва преобладаващите пластмасови опаковки.


Документацията за 2024 г. разкрива още, че зашеметяващите 90 % от европейските предприятия влагат средства в устойчиви решения за опаковане или ги проучват внимателно.


Какво прави металните опаковки хит сред клиентите?


През призмата на устойчивото развитие металът заема челната позиция. Забележителните 80% от използвания метал остават в цикъла и е по-малко вероятно да допринесат за увеличаване на проблема с депата на континента. Забележителните 94% от потребителите признават, че екологичните предимства на металните опаковки влияят на избора им при пазаруване. Устойчивостта обаче е само един от аспектите на историята.


Металните опаковки също така се отличават с висока степен на устойчивост, като гарантират безопасността на продуктите по време на транспортиране и след това. Потребителите често откриват алтернативни приложения на металните опаковки, като металните кутии често се използват за съхранение на бижута.


Алуминиевите и ламаринените контейнери са привлекателни от визуална гледна точка и със сигурност ще предизвикат интереса на потребителите. Проучванията сочат, че стоките в метални опаковки се възприемат като луксозни стоки или такива, които отговарят на по-високи критерии за качество.


Преодоляване на пречките пред бизнеса


Въпреки очевидните предимства, предприятията се сблъскват с пречки при преминаването от други видове опаковки като пластмасовите контейнери.


За 33% от предприятията разходите са основният препъни камък. Въпреки че металните опаковки са рентабилни, разходите не се ограничават само до контейнерите. Аспекти като обучение на клиентите и маркетингови инициативи допринасят за общите разходи. Други предприятия посочват наличността на материали (14%) и усложненията по веригата на доставки (19%) като решаващи фактори при промяна на предпочитанията им за опаковки.


Въпреки това напредъкът към устойчивост е неумолим. Прогнозите са, че до 2027 г. 45% от предприятията ще преминат към 100% рециклируеми опаковки, а до края на следващото десетилетие 90% от фирмите ще преминат към този подход.


Тази тенденция не е изненадваща, тъй като политиците, природозащитниците и специалистите по маркетинг са единодушни, че устойчивите опаковки са жизненоважни за постигането на бъдещите цели за намаляване на въглеродните емисии.
Когато става въпрос за рециклиране, само два материала предлагат неограничено решение: Стъкло и метал. Всички останали материали в крайна сметка се превръщат в отпадъци.


Нашата изключителна метална опаковка


В Tinware Direct представяме широка гама от метални опаковки с разнообразни размери и дизайн. Нашите алуминиеви кутии, предпочитани за затваряне на козметични продукти като кремове, сапуни и избрани храни, са любими на клиентите.


Нашите ламаринени кутии са подходящ избор за широка гама продукти - от свещи до суха храна, прахове, храна за домашни любимци и много други.
Ангажираме се да помагаме на предприятията от всички сектори да навлязат в кръговата икономика с истински устойчиви опаковки. Свържете се с нашия екип днес, за да научите повече.


Може да харесате още Виж всички

Ferrero Roche

Corporations Across EU Embrace Sustainable Packaging

Big brands are now exploring sustainable packaging. Discover more.

Heart shaped tin packaging

Метални плочи: Най-добрият избор на опаковка за потребителите в ЕС

Проучете причините за нарастващата популярност на металните опаковки сред вашите клиенти.

Sustainability: protecting the environment

Избор на устойчиви опаковки: Ключова стъпка към спасяването на планетата

Не е преувеличено: правилните решения за опаковане могат да окажат значително въздействие върху околната среда. Независимо дали сте собственик на малък бизнес, или сте част от МСП, вашият избор е ...