Изпратете мощно послание с вашия дизайн на опаковката

Очаквано време за четене: 3 min
Aluminium bottle packaging with multiple colours in background

Месецът на историята на LGBTQ+ се празнува и почита в някои части на света от 1994 г. насам. Едномесечното честване е съсредоточено върху припомнянето на историята на гей правата, както и на движенията за граждански права.

Бизнесите и марките често имат желание да участват в тези тържества. Може да се каже, че бизнесът има задължението да се изправи и да подкрепя различни общности и малцинства, но е важно да се подходи към това по правилния начин. Има много начини бизнесът да покаже, че е съюзник. Например, трябва да имате антидискриминационна политика за набиране на персонал, вградена в културата на вашия бизнес. Можете също така да подчертаете подкрепата си чрез дизайна и създаването на вашите продукти. Опаковането предоставя уникална възможност тук.

За да проучим това, нека да разгледаме някои водещи марки, които са демонстрирали подкрепата си към LGBTQ+ общността чрез своя продуктов дизайн през годините.

Вкусете дъгата

Невъзможно е да мислим за сладките маркови кегли, без да си представим картина на ярка и цветна дъга. Това е ключова част както от тяхната маркетингова, така и от идентичността на марката. През 2020 г. марката реши да покаже своята подкрепа към LGBTQ+ общността чрез своите опаковки.

В гениална стратегия за промоционална кампания, компанията създаде уникална опаковка, премахвайки всички цветове и оставяйки зад себе си сиво, скучно представяне. Това беше умно по две причини. Първо подчерта посланието, което искаха да предадат:

„За гордостта само една дъга има значение.“

Второ, опаковката и техният продукт веднага се откроиха от конкурентите. В крайна сметка сладките опаковки почти винаги са цветни.

Xbox

Skittles не са единствената компания, която използва своите опаковки и дори чисто нов продукт, за да покаже подкрепата си към LGBTQ+ общността.

През 2022 г. Xbox пусна специална контролна версия на изданието. Както опаковката, така и продуктът са проектирани да включват повече от 30 знамена на LGBTQIA общността, за да демонстрират междусекторност и единство.

Продуктът отне повече от три години изследвания и разработки с оригиналната идея, представена през 2019 г., за да отбележи 50-ата годишнина от бунтовете в Стоунуол.

NYX Cosmetics

Накрая NYX създаде пълна продуктова гама, която е предназначена да подчертае и насърчи плавността на пола. Опаковката, създадена от бизнеса, популяризира идеята, че гримът няма пол и насърчава клиентите да изразят своята красота и усещане за себе си, както желаят.

За да създаде продуктите и опаковката, бизнесът се обедини с ключови влиятелни лица и онлайн творци, които бяха част от козметичната индустрия и LGBTQ+ общността.

Внасяне на промяна като лидери на вашата индустрия

Използването на вашата опаковка в подкрепа на кауза е умен избор от маркетингова гледна точка, но е важно да се гарантира, че е допълнена от смислени действия. Ако всичко, което вашият бизнес има, е ярък и цветен етикет, това може да изглежда като сигнал за добродетел, дори това да не е било първоначалното ви намерение.

Компаниите могат да помогнат в подкрепа на групи като LGBTQ+ общностите, като поставят подкрепата си зад благотворителни организации, индивидуални кампании и създават офис култура, която обхваща индивидуалната идентичност.

Надяваме се, че сте намерили тази статия за проницателна. Нетърпеливи ли сте да научите как да създадете уникален дизайн на опаковка, който да изпрати мощно послание към вашата аудитория? Ако е така, свържете се днес и нашият екип ще се радва да ви помогне допълнително.


Може да харесате още Виж всички

Sustainability: protecting the environment

Избор на устойчива опаковка: ключова стъпка към спасяването на планетата

Не е преувеличение: правилните решения за опаковане могат значително да повлияят на околната среда. Независимо дали сте собственик на малък бизнес или сте част от МСП, изборът ви има значение. Дока...

Repurposed clip lid packaging

Отключване на потенциала: 8 креативни начина да пренастроим нашата опаковка

Подбрахме вълнуващи идеи за повторно използване на нашите опаковки, които можете да споделите с клиентите си.

Bespoke sweet packaging with a cardboard selection box

Научете 10 трика, за да плените клиентите с опаковката на вашия продукт

Научете тайните на открояващия се дизайн на опаковката.