Разкрито: Истината за брандираните празнични опаковки

Очаквано време за четене: 3 min
Bespoke Christmas Packaging

Ако започвате да се чувствате празнично, може би се чудите дали да включите тези чувства в дизайна на вашите опаковки за коледния сезон. Ще доведе ли това до увеличени продажби, положително възприемане на марката или клиентите са отблъснати от маркетингови избори като този? Нека се потопим и разберем дали празничната опаковка си заслужава вашето време и пари.

Опаковките се представят през вековете

Преди да проучим маркетинговия потенциал на тази възможност, е интересно да помислим откъде идва идеята за декориране на подаръци.

През 1600 г. японците са опаковали подаръци в плат за многократна употреба. През Викторианската епоха опаковането на подаръци е просто друг начин да изразите личното си богатство.

Днес опаковъчната хартия обикновено се маркира със супергерои, принцеси или всякакъв друг вид IP, който можете да си представите. Разбира се, съвременната грижа при представянето на опаковките е дали материалите са рециклируеми, устойчиви и лесни за изхвърляне. Това е една от причините 100% хартиеното опаковане да стане толкова популярно. Разбира се, има и много други алтернативи, като алуминиеви кутии за подаръци или картонени опаковки.

Как се чувстват клиентите относно сезонните дизайни на опаковки?

Проучванията показват, че клиентите наистина ценят сезонните опаковки, въпреки че тук има няколко клопки, които трябва да се избягват.

Например, едно проучване установи, че клиентите са два пъти по-склонни да купуват газирани продукти, когато имат празничен дизайн. Празничната опаковка дори подсили ключови маркетингови послания, включително „поглезете се“.


Какво ще кажете за други сезонни дизайни?

Други маркетингови експерти и лидери в индустрията подкрепят идеята за промяна на дизайна на опаковката за други ключови сезони. Въпреки това е важно да се уверите, че дизайните зачитат културата и разказват история, която има смисъл за вашата конкретна марка.

Помислете внимателно за избора си на дизайн

Запомнете, както при всеки маркетинг, е лесно съобщението да се обърка. Pepsi откри това след значителна реакция за собствената си празнична опаковка, която показваше пари, падащи през небето като сняг. Докато изображенията трябваше да предадат идеята за благотворителност, те всъщност накараха клиентите да се замислят за комерсиализация.

Последни мисли

Както можете да видите, ясно е, че клиентите наистина обичат празничните опаковки и ако имате късмет, подходящата кутийка за празничен подарък може дори да се превърне в предмет за колекциониране. Просто трябва да обмислите внимателно изображенията, които използвате, и да се уверите, че дизайнът ви е уважителен към всяка култура или сезонен празник, който е част от вашата маркетингова кампания.


Допълнителен факт: Маркетинговият мит за Дядо Коледа

 

Sundblom's Santa Claus



Едно от най-често вярваните маркетингови погрешни схващания е, че Coca-Cola е създала модерния образ на Дядо Коледа. Идеята е, че Дядо Коледа е облечен в червено и бяло, за да съответства на марката на компанията от реклама, която датира от 30-те години на миналия век.

Това е прекрасна идея, но не е съвсем вярно. Coca Cola създаде реклами, използвайки Дядо Коледа през 30-те години на миналия век с помощта на илюстратора Хадън Сундблом. Въпреки това, въпреки че идеята за червено-белия костюм може да е избрана да съответства на цветовете на марката, това не е първият път, когато героят се появява облечен по този начин. Изображения показват легендарната фигура в червено и бяло, датираща от викторианската епоха. Въпреки това Coca Cola създаде образ, който се превърна в широко приет образ на самия човек, който е използван като вдъхновение за безброй медийни проекти, включително филми, телевизионни предавания и маркетингови реклами.

И така, въпреки че компанията не създаде образа на Дядо Коледа, те помогнаха да го оживее и успешно комерсиализираха легендарната икона като фигура, пряко свързана с тяхната марка.

След всички: „Празниците идват.“

Пожелаваме ви прекрасен празничен сезон от нашия екип тук в Tinware Direct.


Може да харесате още Виж всички

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Изборът на Cupid: Топ опаковка за Свети Валентин

Пригответе се за предстоящия сезон на продажбите.

Festive packaging deliveries
Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor