Метални кутии: най-добрият избор за опаковки за потребителите в ЕС

Очаквано време за четене: 2 min
Heart shaped tin packaging

Кой опаковъчен материал привлича вниманието на потребителите? Ново проучване показва наклон към метални опаковки, особено тенекиена ламарина и алуминий. Разследването, ръководено от Eviosys, разкрива, че 63% от купувачите определят металните опаковки като по-екологично опаковъчно решение, което засенчва преобладаващите пластмасови опаковки.


Досието за 2024 г. допълнително разкрива, че зашеметяващите 90% от европейските предприятия или наливат пари, или проучват устойчиви решения за опаковане.


Какво прави металните опаковки хит сред клиентите?


От призмата на устойчивостта металът поема короната. Забележителните 80% от използвания метал остават в цикъла и е по-малко вероятно да добавят към проблема с депата на континента. Забележителните 94% от потребителите признават, че екологичните предимства на металните опаковки оказват влияние върху избора им при пазаруване. Но устойчивостта е само един аспект на историята.


Металните опаковки също се класират високо по отношение на устойчивостта, като гарантират безопасността на продукта по време на транспортиране и след това. Потребителите често откриват алтернативни приложения за метални опаковки, като металните кутии обикновено се преназначават за съхранение на бижута.


Визуално привлекателни, алуминиевите и тенекиените контейнери са гледка за възпалени очи и със сигурност ще предизвикат интереса на потребителите. Проучванията показват, че стоките, обвити в метални опаковки, се разглеждат като луксозни артикули или такива, които отговарят на по-високи критерии за качество.


Преодоляване на бизнес препятствия


Въпреки очевидните предимства, предприятията се борят с препятствия при преминаването от други видове опаковки като пластмасови контейнери.


За 33% от предприятията разходите са основният препъникамък. Въпреки че металните опаковки са рентабилни, разходите не се ограничават само до контейнерите. Аспекти като обучение на клиенти и маркетингови инициативи допринасят за общите разходи. Други предприятия посочват наличието на материали (14%) и усложненията във веригата за доставки (19%) като решаващи фактори, когато променят своите предпочитания за опаковане.


Въпреки това крачката към устойчивост е безмилостна. Прогнозира се, че 45% от предприятията ще мигрират към 100% рециклируеми опаковки до 2027 г., а до края на следващото десетилетие 90% от фирмите ще приемат тази промяна.


Тази тенденция не е стряскаща, тъй като политиците, еколозите и специалистите по маркетинг са съгласни, че устойчивото опаковане е от жизненоважно значение за постигане на бъдещите въглеродни цели.
Когато става дума за рециклируемост, само два материала предлагат неограничено решение: стъклото и метал. Всички други материали в крайна сметка ще се превърнат в отпадъци.


Нашата изключителна метална опаковка


В Tinware Direct представяме широк набор от метални опаковки в различни размери и дизайн. Нашите алуминиеви кутии, предпочитани за затваряне на козметични продукти като кремове, сапуни и избрани храни, са любими на клиентите.


Алтернативно, нашите тенекиени кутии са предпочитаният избор за широка гама от продукти, от свещи до суха храна, прахове, храна за домашни любимци и много други.
Ние се ангажираме да помагаме на предприятия в всички сектори да влязат в кръговата икономика с наистина устойчиви опаковки. Свържете се с нашия екип днес, за да научите повече.


Може да харесате още Виж всички

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Изборът на Cupid: Топ опаковка за Свети Валентин

Пригответе се за предстоящия сезон на продажбите.

Festive packaging deliveries
Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor