Научете как да създавате достъпни козметични опаковки

Очаквано време за четене: 2 min
Cosmetic packaging

Според последните статистически данни 16% от световното население живее с някаква форма на значително увреждане, което оказва влияние върху качеството им на живот. Това са 1,3 милиарда души и броят им се увеличава само поради незаразни заболявания като рак и диабет.

От бизнес гледна точка има смисъл да гарантирате, че вашите продукти отговарят на нуждите на тази аудитория.

Ако продавате продукти като грим, крем за кожа, червило или овлажнител, трябва да сте сигурни, че вашата козметична опаковка включва емпатичен дизайн.

Как постигате това?

Проучете вашата аудитория

Първо, важно е да проучите целевата си аудитория. Разберете колкото е възможно повече за това кои са те и какво търсят от вашия бизнес. Възможно е един достъпен дизайн на опаковката да разреши незабавно проблемите, които клиентите вече имат с вашите продукти.

Лесни за отваряне капаци

Ако продавате козметични продукти, разбираемо е да искате да сте сигурни, че капаците осигуряват плътно затваряне.

Тук обаче има някакъв баланс. Въпреки че е важно да се избягват всякакви разливи или подобни проблеми, ако опаковката е твърде трудна за отваряне, това ще възпре клиентите и може да доведе до лоши отзиви.

В крайна сметка висококачественият опаковъчен продукт е ключов тук.

Текстура

Текстурата е важна, когато става въпрос за достъпност. Първата ви мисъл може да бъде да включите елемент като брайлово писмо във вашия дизайн. Въпреки това, въпреки че често се разглежда като общ избор за слепи хора, само 1% от населението с увредено зрение може да го чете. Въпреки това все още е възможно да се използва текстура като функция за достъпност. Например, много козметични компании използват релефни символи и форми, за да предадат ключова информация на незрящи потребители.

Текстурата също влияе върху това дали създавате цялостен пакет, който е ергономичен. Помислете дали материалът е приятен на допир или може да причини сензорни проблеми за някои потребители.

Интуитивен дизайн

И накрая, фокусирайте се върху създаването на интуитивен дизайн. Не е достатъчно да изберете или създадете опаковка, която лесно се отваря. Клиентите трябва веднага да знаят как да отворят вашите продукти, просто като ги погледнат. Не жертвайте практичността в преследване на иновации.

Както можете да видите, има различни фактори, които ще определят дали вашата козметична опаковка е достъпна.

Проучване през 2024 г. разкрива несъответствието между признаването на стойността на емпатичния дизайн на теория и използването му на практика. Изследванията показват, че комерсиалните дизайнери са склонни да ограничават употребата му, докато екипите, ориентирани към научни изследвания, са склонни да интегрират този дизайнерски елемент на холистично ниво.

Като се присъедините към последната група, можете да се докоснете до изцяло нова аудитория и да гарантирате, че вашите продукти са достъпни за всички.

В Tinware Direct разполагаме с фантастична гама от козметични опаковки, специално проектирани да бъдат лесни за употреба и изключително достъпни. Това включва нашите уникални картонени тръби за основа за лицеви опори. Клиентите могат просто да бутнат основата, за да разкрият повече от всеки елемент, съхраняван вътре.

Като алтернатива можете разгледайте нашата услуга за опаковане по поръчка. Създайте перфектната опаковка за всеки продукт, пълна с иновативни функции за достъпност.


Може да харесате още Виж всички

Legal papers being signed

Как новите правила за опаковане на ЕС ще повлияят на вашия бизнес ?

Открийте как новите разпоредби на ЕС за опаковане ще се отразят на вашия бизнес.

Cosmetic packaging

Научете как да създавате достъпни козметични опаковки

Създавайте козметични продукти за най-голямата аудитория.

Bespoke Christmas Packaging

Научете как да проектирате красиви коледни опаковки

Изработете зашеметяваща празнична опаковка за всеки продукт.