5 проблема с опаковката, които могат да навредят на вашия бизнес

Очаквано време за четене: 3 min
Biscuit tin on glass table with a white background.

Повече от 80% от клиентите ще проверят отзивите, преди да се ангажират да купят продукт онлайн. Независимо дали изследват Google, социални медии или лични препоръки, жизненоважно е те да открият положително възприятие за вашия бизнес. Ето защо е важно да проучите някои от проблемите, които могат да навредят на мнението на потребителите. 

Подобно на доставките, клиентите могат да имат големи проблеми с вашата компания, ако избраната от вас опаковка не отговаря на техните очаквания. Ето няколко често срещани оплаквания, на които трябва да се обърнете. 

Фалшив маркетинг 

Един от най-добрите начини да направите продукта си открояващ се е да персонализирате опаковката. Можете да направите това с щампи, етикети и различни други дизайнерски елементи. Въпреки това, ако решите да проучите тази възможност, важно е да се уверите, че изображенията или съобщенията съответстват на продукта вътре. Например, ако използвате изображение на артикула от външната страна на опаковката, то трябва да съответства на това, което се съдържа вътре. 

Повредени елементи 

Голяма жалба за клиентите е, че артикулите се доставят повредени. Това често се случва, защото използваната опаковка не е подходяща за безопасно съхранение на артикули. В някои случаи това означава, че не сте използвали достатъчно материал. В други случаи това може да е проблем с вашата компания за доставка, но това пак ще се отрази върху вашата марка. Ето защо металните опаковки като тенекиената ламарина са популярен избор. Той съчетава здравината на стоманата с красотата на калая. 

Трудно отваряне 

Достъпността е друг ключов фактор, който винаги трябва да имате предвид, когато избирате или проектирате опаковка за нов продукт. Ако опаковката ви е трудна за отваряне, това ще остави клиентите разочаровани и раздразнени. Това е вярно, дори ако продуктът, който продавате, е абсолютно фантастичен. Има много начини да гарантирате, че вашата опаковка се отваря лесно. Например, ако използвате стоящи торбички, трябва да се уверите, че са проектирани с отвор за разкъсване. 

Скучно или просто

Може също така да откриете, че опаковката ви е твърде скучна или обикновена. Това е особено важно за предмети, при които естетиката е част от привлекателността. Например, може да продавате свещи. Свещите обикновено се купуват като подарък по време на празничния сезон. В този случай клиентите често очакват опаковката да е красива. Тенекиените опаковки за свещи са чудесен начин да постигнете това въздействие и да гарантирате, че вашият продукт създава правилното впечатление. 

Не забравяйте, че голям процент от вашата клиентска база ще споделя изображения на опаковки, които харесват. Така че във ваш интерес е да бъдете креативни и с въображение при избора си на дизайн.

Твърде голям

Клиентите наистина се грижат повече за околната среда в наши дни. Милениалите по-специално гледат на опазването на планетата като основен приоритет. Това означава, че те не искат да купуват продукти, които разхищават материали или използват огромни количества хартия и картон. Вместо това трябва да се уверите, че опаковката ви съответства на размерите на артикула, който продавате или доставяте. 

Както можете да видите, вашият избор на опаковка може да окаже огромно влияние върху възприятието на клиентите. В Tinware Direct сме специализирани в складирането и създаването на опаковки, които всички потребители ще обожават. Свържете се с нашия екип днес, за да научите как можем да ви помогнем да постигнете маркетинговите си цели.


Може да харесате още Виж всички

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Изборът на Cupid: Топ опаковка за Свети Валентин

Пригответе се за предстоящия сезон на продажбите.

Festive packaging deliveries
Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor