Факти за новогодишната опаковка, от които се нуждае всеки собственик на бизнес

Очаквано време за четене: 3 min
2024 date displayed on a road

Новата година означава нови предизвикателства за вашия бизнес, но също така оставя път, пълен с възможности. 

Възможности за растеж, подобрения и иновации. Разбира се, за да направите това, трябва да сте наясно с тенденциите, които оформят ключови процеси във вашия бизнес. Нека се потопим и проучим фактите, които трябва да оформят вашите бизнес решения за опаковане през 2024 г. 

Клиентите обичат опаковката!

Най-популярният видеоклип за разопаковане в YouTube за 2023 г. събра повече от 89 милиона гледания. През последното десетилетие видеоклиповете за разопаковане нараснаха по популярност и се превърнаха в маркетингово събитие сами по себе си. Наистина, добре представеното разопаковане може да доведе до високи нива на ангажираност и вирусен маркетингов успех. Но не става въпрос само за продукта, който се съдържа вътре в опаковката. Клиентите се интересуват от всичко - от материала до уникалните характеристики на използваната кутия. 

Удовлетворението на клиентите не гарантира лоялност 

Предоставянето на стандартно качество на услугата е малко вероятно да доведе до гарантирана лоялност от клиентите. Ако искате хората да продължат да купуват от вашия бизнес, тогава трябва да им дадете нещо повече. Ето защо трябва да проучите новаторски избор на опаковки, които са предназначени да се открояват на останалата част от пазара. 

Наистина изборът на опаковки за бизнеса е толкова важен, че в едно проучване 52% от клиентите са сменили марката само защото са харесали нов избор на опаковка. 

Маркетинговите екипи превръщат уникалната опаковка в основен приоритет

Bespoke cardboard packaging choices

В скорошно маркетингово проучване експертите неочаквано признаха, че дават приоритет на избора на креативни опаковки, когато планират своите маркетингови кампании за следващата година. Всичко от цвят до текстура и материали може да промени начина, по който клиентите виждат вашия продукт и да определят дали да се ангажират с покупка. 

Клиентите ще станат зелени - за точната цена!

Клиентите се стремят да намалят своя въглероден отпечатък и ще подкрепят компании, които считат за екологични. Въпреки това, те ще продължат да правят това само ако зелените избори не засягат личното им финансово състояние или разходите за техния бизнес. Потребителите и B2B компаниите са все по-предпазливи към всеки бизнес, който тласка допълнителни разходи надолу. 

Най-популярната екологично чиста опаковка в Европа е композируема 

В цяла Европа клиентите се ангажират да използват опаковки, които се връщат на земята. Правилната компостируема опаковка може да обогати околната почва, когато бъде изхвърлена, помагайки на околната среда да процъфтява. Проучванията също така разкриват, че клиентите се чувстват по-позитивни за себе си, когато се ангажират с екологично съзнателно вземане на решения. 

Важно е обаче да гарантирате, че вашата маркетингова стратегия за зелени опаковки е ясна и последователна. Клиентите често остават объркани относно термини, включително биоразградими, рециклируеми и компостируеми. 

Потребителите са готови да започнат да връщат вашите опаковки

Опаковките за връщане са една от най-значимите тенденции за бизнеса днес. По-специално компаниите за красота вече насърчават своите клиенти да изпращат обратно опаковките, с които са готови, така че контейнерите да могат да бъдат изхвърлени правилно. Ето защо може би си струва да преминете към алуминиеви опаковъчни продукти или опаковки от ламарина, които могат да се използват безброй пъти. 

Използвайте тези факти и ще можете да планирате стратегия за опаковане, която да се хареса на вашата клиентска база и да помогне на марката ви да процъфтява през 2024 г. 


Може да харесате още Виж всички

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Изборът на Cupid: Топ опаковка за Свети Валентин

Пригответе се за предстоящия сезон на продажбите.

Festive packaging deliveries
Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor