Изпратете мощно послание с вашия дизайн на опаковката
Месецът на историята на ЛГБТК+ се празнува и почита в някои части на света от 1994 г. насам. Едномесечното честване се фокусира върху припомнянето на историята на гей правата, както и на движенията за граждански права.
Бизнесите и марките често имат желание да участват в тези тържества. Може да се каже, че бизнесът има задължението да се изправи и да подкрепя различни общности и малцинства, но е важно да се подходи към това по правилния начин. Има много начини бизнесът да покаже, че е съюзник. Например, трябва да имате антидискриминационна политика за набиране на персонал, вградена в културата на вашия бизнес. Можете също така да подчертаете подкрепата си чрез дизайна и създаването на вашите продукти. Тук опаковането предоставя уникална възможност.
За да проучим това, нека да разгледаме някои водещи марки, които са демонстрирали подкрепата си към LGBTQ+ общността чрез своя продуктов дизайн през годините.
Вкусете дъгата
Невъзможно е да мислите за сладките маркови кегли, без да си представите картина на ярка и цветна дъга. Това е ключова част както от тяхната маркетингова, така и от идентичността на марката. През 2020 г. марката реши да покаже своята подкрепа към LGBTQ+ общността чрез своите опаковки.
В гениална стратегия за промоционална кампания, компанията създаде уникална опаковка, премахвайки всички цветове и оставяйки зад себе си сиво, скучно представяне. Това беше умно по две причини. Първо подчерта посланието, което искаха да предадат:
„За гордостта само една дъга има значение.“
Второ, опаковката и техният продукт веднага се откроиха от конкурентите. В крайна сметка сладките опаковки почти винаги са цветни.
Xbox
Skittles не са единствената компания, която използва своите опаковки и дори чисто нов продукт, за да покаже подкрепата си към LGBTQ+ общността.
През 2022 г. Xbox пусна специална контролна версия на изданието. Както опаковката, така и продуктът са проектирани да включват повече от 30 знамена на LGBTQIA общността, за да демонстрират междусекторност и единство.
Продуктът отне повече от три години изследвания и разработки с първоначалната идея, представена през 2019 г., за да отбележи 50-ата годишнина от бунтовете в Стоунуол.
NYX Cosmetics
Накрая NYX създаде пълна продуктова гама, която е предназначена да подчертае и насърчи плавността на пола. Опаковката, създадена от бизнеса, популяризира идеята, че гримът няма пол и насърчава клиентите да изразят своята красота и усещане за себе си, както желаят.
За да създаде продуктите и опаковката, бизнесът се обедини с ключови лица с влияние и онлайн творци, които бяха част от козметичната индустрия и LGBTQ+ общността.
Внасяне на промяна като лидери на вашата индустрия
Използването на вашата опаковка в подкрепа на кауза е умен избор от маркетингова гледна точка, но е важно да се гарантира, че е допълнена от смислени действия. Ако всичко, което вашият бизнес има, е ярък и цветен етикет, това може да изглежда като сигнал за добродетел, дори това да не е било първоначалното ви намерение.
Компаниите могат да помогнат в подкрепа на групи като LGBTQ+ общностите, като поставят подкрепата си зад благотворителни организации, индивидуални кампании и създават офис култура, която обхваща индивидуалната идентичност.
Надяваме се, че сте намерили тази статия за проницателна. Имате ли желание да научите как да създадете уникален дизайн на опаковка, който ще изпрати силно послание към вашата аудитория? Ако е така, свържете се днес и нашият екип ще се радва да ви помогне допълнително.